.

4 Αυγ 2017

Θάλεια Καραφυλλίδου, Υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του TOR Hotel Group

Τι σημαίνει πρακτικά «οικολογικό» ξενοδοχείο και ποιος θεωρείται καλός πελάτης; Προϋποθέτει πολυτέλεια η μπουτίκ φιλοξενία
; Ποια είδη θεματικού τουρισμού είναι δημοφιλή στη Βόρεια Ελλάδα; Η Θάλεια Καραφυλλίδου μάς μίλησε για τις καινοτομίες της μεγάλης ξενοδοχειακής οικογένειας TOR («The Excelsior», «City Hotel», «Eagles Resort»), στις οποίες περιλαμβάνονται και τα μαθήματα ελληνικών εθίμων. Αφορμή για τη συνέντευξη είναι η υποψηφιότητά της στην Kατηγορία της Φιλοξενίας στα φετινά Greek International Women Awards, θεσμό που βραβεύει γυναίκες επαγγελματίες οι οποίες κατάφεραν να καταξιωθούν στον χώρο τους.
Ποιο είδος τουρισμού προσελκύει περισσότερους επισκέπτες στη Βόρεια Ελλάδα;
H Θεσσαλονίκη έχει ήδη αρχίσει να καθιερώνεται ως city break προορισμός. Οι Ισραηλινοί επισκέπτονται την πόλη για την πλούσια ιστορία της εβραϊκής κοινότητας, οι Βαλκάνιοι για την αγορά της και πλήθος τουριστών για τη γαστρονομική σκηνή της. Στη Χαλκιδική, εκτός από τον τουρισμό αναψυχής, έχουν αρχίσει σταδιακά να ανθούν ο πεζοπορικός και ο καταδυτικός τουρισμός, ενώ ο θρησκευτικός τουρισμός στο τρίτο πόδι, όπου βρίσκονται τα ξενοδοχεία μας και το Άγιον Όρος, αποτελεί σταθερή επιλογή.

Συνεργάζεστε με την τοπική κοινωνία;
Το 80% του προσωπικού μας προέρχεται από τις περιοχές όπου δραστηριοποιούνται τα ξενοδοχεία μας. Επιπλέον στηρίζουμε τις δράσεις των γειτονικών κοινοτήτων και χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τοπικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς και από τις μονές του Αγίου Όρους. Μάλιστα, φροντίζουμε οι επισκέπτες μας να έρθουν σε επαφή με τους παραγωγούς και τους προμηθευτές για να γνωρίσουν τα προϊόντα και την πλούσια παράδοση του τόπου μας. Έχουμε δώσει στη δραστηριότητα αυτή τον τίτλο «Μeet the locals» και έχει πολύ μεγάλη προσέλευση. Μεγάλη απήχηση έχουν και τα μαθήματα ελληνικών εθίμων στο Eagles Resort, τα οποία πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα. Στόχος μας είναι η εξοικείωση των πελατών με την ελληνική κουλτούρα και νοοτροπία, με τα ήθη, τα έθιμα και τις συνήθειές μας.

Eagles Palace
Σε ποιο είδος ταξιδιώτη απευθύνεται κάθε ξενοδοχείο;
Το Eagles Resort στην Ουρανούπολη της Χαλκιδικής επιλέγεται κυρίως από οικογένειες και ζευγάρια που αναζητούν χαλαρωτικές διακοπές πολύ υψηλής ποιότητας. Αποτελείται από δύο πεντάστερα ξενοδοχεία, το Eagles Palace και το ολοκαίνουργιο Eagles Villas, τα οποία προσφέρουν πολυτελή φιλοξενία. Το οικολογικό City Hotel και το luxury boutique hotel The Excelsior απευθύνονται σε επισκέπτες που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη για επαγγελματικούς λόγους, αλλά και για αναψυχή.

Η μπουτίκ φιλοξενία προϋποθέτει πολυτέλεια;
Ο όρος «boutique hotel» χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1984 από τον Steve Rubell, που συνέκρινε το ξενοδοχείο του με μια μπουτίκ, οπότε εξ ορισμού προϋποθέτει πολυτέλεια. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το Excelsior βραβεύεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως το καλύτερο ξενοδοχείο πόλης όλης της Ελλάδας από την TripAdvisor, για το προσωποποιημένο service του, τις παροχές του, καθώς και για το ιδιαίτερα φιλικό προσωπικό του.

Τα ξενοδοχεία σας υιοθετούν οικολογική συνείδηση. Πρακτικά τι σημαίνει αυτό;
Το City Hotel, όπως και όλα μας τα ξενοδοχεία, εφαρμόζουν εδώ και πολλά χρόνια αυστηρή οικολογική πολιτική με τον μέγιστο σεβασμό στο περιβάλλον και γι’ αυτό βραβεύονται κάθε χρόνο με το Green Key, ενώ το Eagles Resort βραβεύεται και με Blue Flag. Το Green Κey είναι διεθνές οικολογικό σήμα που πιστοποιεί την άριστη περιβαλλοντική διαχείριση, τη συμμετοχή του προσωπικού και την πληροφόρηση των πελατών σχετικά με περιβαλλοντικές πρακτικές και δραστηριότητες, καθώς και τη σωστή διαχείριση νερού και ενέργειας. Η εφαρμογή του συστήματος «wash on demand» για μείωση του αριθμού πλυσιμάτων, η ανακύκλωση όλων των υλικών, η χρήση φιλικών προς το περιβάλλον καθαριστικών, η παραγωγή όλων των γευμάτων με τοπικά προϊόντα και η ενθάρρυνση των πελατών να συμμετέχουν σε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες είναι μόνο κάποιες από τις οικολογικές πρακτικές της εταιρείας μας.

Καλός πελάτης για τον χώρο του εμπορίου θεωρείται αυτός που αφήνει έσοδα στα καταστήματα. Στον τομέα της φιλοξενίας ποιος είναι;
Kαλός πελάτης για εμάς είναι αυτός που επιστρέφει, που δημιουργεί φιλικές σχέσεις με το προσωπικό, που αγαπάει το ξενοδοχείο και νιώθει οικεία σε αυτό. Έχουμε πελάτες που έρχονται στο Eagles Palace επί 35 συναπτά χρόνια και, όπως λένε, μας αισθάνονται σαν οικογένειά τους. Το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών στο ξενοδοχείο μας στη Χαλκιδική αγγίζει σχεδόν το 60%, ενώ στη Θεσσαλονίκη έχουμε σταθερούς εταιρικούς πελάτες για περισσότερα από δέκα χρόνια. Οι σχέσεις που δημιουργούμε με τους επισκέπτες μας αποτελούν την ειδοποιό διαφορά μας με τις ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.

Μιλήστε μας για την υποψηφιότητα στα Greek International Women Awards. Γιατί θεωρείτε ότι αξίζετε αυτή τη διάκριση;
Το όραμα των συγκεκριμένων βραβείων είναι η αναγνώριση και η επιβράβευση των επαγγελματικών επιτευγμάτων των Ελληνίδων διεθνώς. Η υποψηφιότητά μου στην Kατηγορία Hospitality αποτελεί για μένα πολύ μεγάλη τιμή και βασίστηκε σε ένα στρατηγικά σχεδιασμένο επικοινωνιακό πλάνο που στόχο είχε να προσελκύσει διεθνείς τίτλους με μεγάλη αναγνωσιμότητα, ώστε να προβληθούν τα ξενοδοχεία μας αλλά και οι περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής. Από το αμερικανικό περιοδικό Vogue, που χαρακτήρισε το Excelsior «ιδανικό ξενοδοχείο πόλης», μέχρι τα διθυραμβικά δημοσιεύματα σε Times, Guardian, Telegraph, Le Monde, Forbes και πληθώρα άλλων διεθνών μέσων για το Eagles Resort, θεωρώ ότι πετύχαμε τους στόχους μας, καθώς η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική αναδεικνύονται με κάθε ευκαιρία σε αυτές τις εκδόσεις, οι οποίες επηρεάζουν τους ταξιδιώτες παγκοσμίως.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis