.

26 Ιουλ 2017

Η Google ανανεώνει ριζικά τη «διάσημη» μπάρα αναζήτησης

Το νέο της σχέδιο για μια ριζική αλλαγή στην εφαρμογή της για κινητά παρουσίασε πριν από λίγο καιρό η Google, το οποίο σύμφωνα την εταιρεία σχεδιάστηκε για να διευκολύνει την αναζήτηση στο ίντερνετ ακόμη περισσότερο αφού θα την κάνει «κομμένη και ραμμένη» στις ανάγκες του κάθε χρήστη, κάτι παρόμοιο με το Facebook.
Η νέα λειτουργία προϋποθέτει την ύπαρξη ενός κουμπιού follow δίπλα από την μπάρα αναζήτησης της εφαρμογής το οποίο ο χρήστης θα μπορεί να πατά σε κάθε αναζήτηση δίνοντας σήμα στην google να επεξεργαστεί τις πληροφορίες και το ιστορικό του χρήστη. Με την βοήθεια του mashine learning η εταιρεία στη συνέχεια θα «μαντεύει» τι είναι πιθανό να τον ενδιαφέρει βάσει των αναζητήσεών του, και θα δημιουργεί, στη συνέχεια, ένα προσωπικό χρονολόγιο που θα περιέχει ό,τι έχει ανάγκη ή η ίδια θεωρεί πως έχει ανάγκη ο χρήστης.
Έτσι όπως περίπου στο newsfeed του Facebook, οι χρήστες θα βλέπουν το περιεχόμενο που έχει επιλέξει η Google ειδικά για εκείνους, δίπλα από την μπάρα αναζήτησης στην εφαρμογή της Google. Τα μελλοντικά σχέδια βέβαια, σύμφωνα με τα ξένα μέσα, αναφέρουν ότι η θυγατρική της alphabet σχεδιάζει η αλλάγή να εφαρμοστεί και στον browser και σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες γεγονός που η εταιρεία διαψεύδει.
Η συγκεκριμένη αλλαγή αποτελεί την μεγαλύτερη που έχει κάνει η εταιρεία στη θρυλική της σελίδα από
το 1996 μέχρι σήμερα, συμπεριλαμβανομένης της αποτυχίας του Google +. Με την συγκεκριμένη ανανέωση αναμένεται να αυξηθεί και ο ανταγωνισμός με το Facebook αφού θα παρέχει επί της ουσίας τον ίδιο τύπο πληροφοριών στο χρήστη, όπως ειδήσεις και viral βίντεο. 
Αξίζει να σημειώσουμε πως οι ψηφιακές υπηρεσίες γίνονται ολοένα και περισσότερο εξαρτώμενες από την τεχνητή νοημοσύνη με απώτερο στόχο να προβλέψουν τι ψάχνει ο κάθε χρήστης ανά πάσα στιγμή και φυσικά η Google δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. 
Την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στα προϊόντα τους έχουν ήδη ξεκινήσει να ενσωματώνουν κι άλλες εταιρείες όπως η Amazon, η Apple και το Facebook ώστε να μπορούν να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών τους πριν καλά καλά τις γράψουν ή τις ζητήσουν. Σύμφωνα μάλιστα με τους υπολογισμούς των ειδικών σε περίπου μια δεκαετία, η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει καλύτερες επιδόσεις απ’ ότι οι άνθρωποι, σε πολλές απαιτητικές θέσεις, κάτι που σίγουρα θα επηρεάσει αρνητικά την αναζήτηση στη Google αν δεν λάβει εγκαίρως τα απαραίτητα μέτρα.
Αν και η μπάρα αναζήτησης δεν θα εξαφανιστεί η εμφάνισή της αναμένεται αρκετά διαφορετική, δίνοντας τη θέση της σε μια πλατφόρμα ικανή να μας τροφοδοτεί συνεχώς με πληροφορίες βάσει της τοποθεσίας μας, του χρόνου και των συνηθειών του κάθε χρήστη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis