.

16 Ιουλ 2017

Οδηγός λεωφορείου του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής εγκλώβισε και έσυρε ηλικιωμένο στο χώρο αποσκευών!


Σε μια πρωτοφανή καταγγελία προχώρησε πολίτης στην
Thessnews, αναφέροντας ένα απίστευτο περιστατικό που σημειώθηκε σε επιβάτες του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής στο Πευκοχώρι τον περασμένο Ιούνιο.
Όπως αναφέρει ο κ. Ευάγγελος Ζιωντάκης, το συμβάν σημειώθηκε την Παρασκευή 23 Ιουνίου στο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής από Θεσσαλονίκη προς Πευκοχώρι.
Στο λεωφορείο βρίσκονταν οι ηλικιωμένοι γονείς του καταγγέλλοντα, που στη στάση του Πολύχρονου το ζευγάρι αποβιβάστηκε από το λεωφορείο και πήγαν να πάρουν τις αποσκευές τους από το χώρο αποσκευών.
Σύμφωνα με την καταγγελία όταν λοιπόν ο ηλικιωμένος άντρας προσπάθησε να πάρει τη χειραποσκευή, ο οδηγός του λεωφορείου Μ.Β. έκλεισε υδραυλικά την πόρτα των αποσκευών από τη θέση του οδηγού, εγκλωβίζοντας τον πατέρα του καταγγέλλοντα από τον κορμό και πάνω μέσα στο χώρο αποσκευών, ξεκίνησε το λεωφορείο και τον έσυρε για 10 περίπου μέτρα τραυματίζοντας ευτυχώς ελαφρά στα πόδια.
«Αν δεν υπήρχαν οι φωνές της μητέρας μου και πιθανόν και άλλων επιβατών τότε το περιστατικό αυτό θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο για τον πατέρα μου. Θα ήθελα να σημειώσω ότι οι γονείς μου μετά το περιστατικό έχουν υποστεί ισχυρό ψυχικό κλονισμό και ακόμα δεν μπορούν να συνέλθουν. Ο οδηγός του λεωφορείου παραβίασε κάθε κανονισμό που σχετίζεται με την ασφάλεια επιβατών δημόσιων μέσων μεταφοράς. Δεν επέδειξε ειδική μέριμνα σε άτομα που χρήζουν βοήθειας (ηλικιωμένα), δεν κατέβηκε από το λεωφορείο ως όφειλε ώστε να δώσει με ασφάλεια τις αποσκευές στους επιβάτες που αποβιβάστηκαν στη στάση, δεν είχε τη στοιχειώδη λογική να ελέγξει τουλάχιστον τους καθρέπτες του λεωφορείου για να δει αν έχουν απομακρυνθεί οι επιβάτες από το χώρο αποσκευών και γενικά οι όλη συμπεριφορά του κρίνεται προβληματική . Οι δημοσιοποίηση του γεγονότος ελπίζω να ευαισθητοποιήσει αρμοδίους προς αποφυγήν παρόμοιων περιστατικών και να προβληματίσει σχετικά με τα κριτίρια καταλληλότητας των οδηγών στο συγκεκριμένο Κ.Τ.Ε.Λ. που παρουσιάζει μεγάλη κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες», αναφέρει χαρακτηριστικά η καταγγελία.
Τι απαντάει το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής
Η Thessnews απευθύνθηκε στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής Γιώργο Αρβανιτίδη για το συμβάν, ο οποίος και απάντησε με γραπτή επιστολή.
Όπως αναφέρει «σχετικά με το συμβάν, σας γνωστοποιούμε ότι δεν συμμεριζόμαστε αυτή την πράξη και ότι θα γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την πειθαρχική παραπομπή του οδηγού και θα σας ανακοινώσουμε την απόφαση του πειθαρχικού συμβολίου», επισημαίνει ο κ. Αρβανιτίδης.
Για μια ακόμα φορά θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία μας, καθώς και ότι η εταιρεία μας λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψη της όλες τις παρατηρήσεις και υποδείξεις σας επιδιώκοντας πάντοτε την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών της», καταλήγει ο κ. Αρβανιτίδης.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΖΑΒΛΙΑΡΗΣ || zavliaris@gmail.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ShareThis